Pages

August 16, 2009

selamat berKONVO!!!

waaaa...akhirnye konvo gak aku...setelah berhempas pulas 4tahun kat USM...akhirnye aku bergelar graduan...kihkih...poyo tol la ayat aku...mmm...xsangka aku akn konvo gak...aku skang memiliki SARJANA MUDA PERAKAUNAN (KEPUJIAN)....ceeewahhh!!...hope pas ni dpt la keje yg elok2 sket leh menabur budi pd mak bapak negara & bangsa...huhuhu...mmm...xsangka aku dh hbs...tap org tu kalu tunggu aku mest bende tu sume xkan jad...dia dh janji ngn aku akn tunggu aku...taaapiii...arghh...xyah ingat la...wat sakit jiwe je...yg penting pasni aku mesti teruskan hidup...dgn berbekalkan ilmu & pengetahuan yg de...(eh x sama ke maksud dia) aku akn cube mengupgradekan diri aku yg agak dh ketinggalan jauh ni...mmm...motivate diri sndri...sape la yg nk motivate diri kite kalu bukn kite sndri kan??hehehe...yg syol konvo kali ni...sume dtg nk celeb kejayaan aku...yg x sangka2 tu ABAH dtg...waaaa....terharu sgt2...cume abang iwan+kak sue je yg x dpt dtg...mmm...xpe la...aku sgt suke konvo kali ni sbb aku dpt amik gmbr ngn MAMA+ABAH...suukeeee!




coursemate..thanks korg byk support aku n tlg aku...







tq mama n abah jauh2 dtg...suke sgtttt...



hero aman yg xberapa nk hero...BOB




epear...ko kene extand ke pear???hahaha



tq ct datang....


YB Pian...tq bg aku bear...hehehe



geng paraokk...


playboy aman...PIDON..hahaha


halim...gg ko mana??


my lovely sista!!!





teringt janji dia masa tu...dia kate dia nk tunggu aku...tap dia yg mugkir janji...mmm...xpe la dh xde jodoh kn...aku doakan dia bahagia...ok lona chill!!
Terima Kasih

L.O.N.A Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign