Pages

March 28, 2010

AKU+DIA=akhirnye... part II

haaa..stage kali ni aku xtau la nk kategorikan sbg pe...ikotkan plan x nk tunang...tap MAMA kate dh kire tunang la ni...sbb de cincin bagai...aku lak xde prepare pe2...terus pinjam baju AYU...perghhh...muat lak kan baju dia ngn aku...nmpak sgt aku dh K.U.R.U.S...pasan!...
berbalik pd event arini..actually mak dia anta duit belanja...kire bg cincin ni adat org Melaka...katenye kire booking la...takot nnt pompuann tu g kat org len....hahaha...xkan ku pisah lg dr Kyo...cewahhh...so pas balik keje aku rushing2 siap sume...EMMA yg make up kan aku...mmg kalut...aku rs xde org tunang mcm ni...
cite psl cincin...cincin ni mak dia yg pilih sma ngn KAK FINA...gile besr weh...tumbuk muke berdarah...so tgk je pic  ni mcm mn...hehehehee...yea2...dpt cincin lg...


rombongan belah lelaki...


hantaran...express punye...last minit la katakan


cecececcehhh...cover konon...baju pon ekspress pinjam AYU punye...nsb muat ko...

 
haaa...ko hadoo??


bakal mak mentua...dlm ati dup dap dup je...







Terima Kasih

L.O.N.A Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign