Pages

May 8, 2010

RAIKAN cinta - meiLAPAN

lepas dr majlis aku...seminggu pastu belah kyo lak...tema kali ni ala2 western...so baju aku ala2 gown n kyo pakai tux...so far aku x berapa puas hati ngn make up n pelamin...totally out...make up aku mcm hantu cine...pelamin langsung x sesuai ngn tema aku kate western tp pelamin zaman mn ntah...mmg x matching...bkan nk komplen tap tu la kenyataan...frust gak la...tap malas nk pk dah...yg best majlis belah kyo ni kitorng sajikan makanan ala2 western gak...makan chicken chop bagai sume tu...tap family aku agak x puas hati ngn layanan family kyo...aku pn x phm mn pegi family dia...x sama2 rewang ke...ikot mkan mcm tetamu gak...xphm aku...kyo lak b4 nk sanding sempat g potong kambing...lg kesian...mmm...so far plg menarik kitorng berarak nek vespa...hahahaha...lawak gile..malu pon ade...mmm...ikotkan je la kehendak suami...cewaaahhh...(masih nk biasakan diri)...huhuhu...
.
.
.
.
berarak nek vespa...ko haddooo ngn gaun yg ala2 canopy tu...






seadar mara...





















artis kooo...mampoo???







Terima Kasih

L.O.N.A Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign