Pages

May 1, 2011

HAPPY ANNIVERSARY...365days as a wife...

pejam celik pejam celik...xsan sgka dh 365hari aku bergelar isteri...isteri kpd Khairul Anuar b. Md Sain...mengenangkan detik2 manis suke duke tawar pahit macm2 la sengih je sorng2...xsangka lak akhirnye jodoh kami bertemu jua...yg lbh best dan xsangka kitorng dh de bby pon...waaaa...dlm setahun mcm2 dpt...hehehehe...

bese la bak kate pepatah...kite yg merancang Tuhan yg tentukan...so walau mcm mn pn kite merancang...tu la ni la plan A la plan B...x ckup ngn tu de lak backup plan...tap Allah lbh mengetahui segala apa di langit&bumi...dan stp yg jd past de hikmahnye...motip aku ckp psl ni nape ye...huhuhu...

sempena hari ke 365hari kami bergelar suami isteri...xde celeb yg menarik sbb aku pn baru je hbs pantang...nk enjoy lbh2 xleh la...apatah lag untuk bermanja2 lebihan lg la x bole...kihkih...oppppsss...dak kecik ttup mate ok...

harapan aku semoga...Allah memberi keberkatan dan rahmat dlm umahtangga kitorng...bak kate org...kate org lg...bkn monyet ye....1st year of marriage is horrible...mmg mcm2 jad gado la...xpuas ati la...bese la baru tau baik buruk masing2...ms bercinte sume indah2 belaka...dh kawenn...mm amekaw baru ko tau btp dasatnye pasangan kite...lbh2 lg dlm keadaan aku yg berjauhan ngn hasben ni lg la mcm2...pastu dgn de bby lg xtau la mcm mn pas ni...hopefully dipermudahkan sumen.ye...

to my lovely hasben...happy 365days of our marriage...hope we will live happily ever after...sayang laju2...muax2!!!



Terima Kasih

L.O.N.A Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign