Pages

July 20, 2011

BABY COT

baby cot brand IKEA rege dia aku rasa dlm RM399.90...design mcm ni pon mahal mcm tu kan...huhu
haaaa...korang...bile de ank ni mcm2 equipment yg kite nk kene pk...demi menjamin keselesaan ank & kite jugak...cite psl tempat tido Yusuf ni...b4 ni aku pinjam emma nye playpan...tap bende tu utk jangka maza pendek je...lgpon emma pon nk delivered so kene la pulangkan kat tuan tanah...mmm...so aku pk2 ngn en.hasben nk beli pe utk tpt tido Yusuf...xkan selamanye dia nk tido skali kan...so terganggu lak aktiviti kami...ceewaaaahhh...gatai noooo...so ni antara pilihan2 baby cot yg menjadi idaman...selalu idaman je la...nk dpt yg betol xkan la kan...


yang ni baby cot SWEET CHERRY...rege dia RM299.90..aku suke kaler dia putih...suci gitu..


korg bole je g website online dua ni kat:

http://www.ikea.com

http://www.sweetcherry.com.my


Akhirnye...rezeki tu dtg tanpa di duga...emma de ckp mak mentua dia penah bg baby cot kayu kat dia ms 1st bby dulu...tap dia xpenah bukak n pakai pon...so aku & en hasben panjat la loteng umah...cehhh loteng...berhabuk2 gak la...en hasben yg bg bersih bby cot tu...jenuh jugak...aku x sempat lak nk snap bby cot ms ngah habuk tu...pastu rezeki lagi...bek BEELA...sudi utk tlg kitorang syelek...niat asal nk cat kaler ijau la biru la...last2 syelek je la...aktiviti pemasangan di buat oleh en hasben...tolak campur...kos wat bby cot ni RM50...berbaloi2...mmm...xyah beli len...sbb nmpak pn mcm baru kan...cume tggal nk beli tilam je...hope Yusuf suke ok...cayangggg laju2....muax!!






Terima Kasih

L.O.N.A Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign