Pages

August 9, 2011

arghhhh!!!...ngantoknye...

pose oh pose...skang ni aku yg aku bangun untuk prepare sahur...ceehhh...tap mmg pon...dh besa kan...xkn nk harapkan MAMA lg...kdg2 aku bgon dulu...kdg2 kak sue...tap the most aku la...bile bangon utk sahur mesti blur nk wat pe n nk prepare pe utk sahur...




so menu wajib yg mest 1st aku wat air milo...malas nk pk len...pastu panas2 kan la lauk ms buka yg leh makan lg...kalu xde idea gak masak la maggie...yum2...



sebenarnye aku nk cite bkn psl menu sahur pn...tap kesan dr tu...hahaha...sbb bangun ni la aku sgt2 ngantok...rs mcm nk tido atas meja dapur je...

lps dah tu...kat opis pon aku jad sgt2 ngantuk...argghhhh...sungguh tensi...tap demi kewajipan utk berpuasa aku gagahkan diri sambil beribadah n mengumpul pahala utk sediakan makanan utk org2 dlm umah aku...bile sampe opis mcm2 aksi dh aku rs aku wat utk elak nganok...dem!....argggghhhhhh ngantok lagi...rasa mcm nk tido je ats meja ni....arrghhhhhh!!!












Terima Kasih

L.O.N.A Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign