Pages

March 5, 2012

365 hari...

365 hari yang penuh dengan tekanan,
365 hari mendengar tangisan siang & malam,
365 hari tanpa rehat,
365 hari tiada masa untuk diri aku lagi,
365 hari melayan dia yg byk kerenahnya,
365 hari berkorban masa, tenaga, zahir, batin & emosi,
365 hari membuat kan hari aku rasa mcm nk berhenti seketika,
365 hari yang menguji kesabaran aku ditahap yg paling maksimum...

Tapi...

365 hari yang penuh bermakna dlm hidup aku,
365 hari penuh dgn hilai tawa & gelak manja dia,
365 hari aku x sabar2 utk sampai ke rumah utk berjumpa & bermain dgn dia,
365 hari melayan kerenah dia yang sgt menghiburkan hati aku,
365 hari tidak aku hirau kan lagi masa untuk aku kerana semuanya utk dia,
365 hari yang mengajar aku apa itu 'kesabaran'
365 hari adalah hari yg sangat bahagia & gembira bagi aku dari hari2 sebelumnya,
365 hari aku bergelar mommy kpd Khaerll Yusuf...

Sekarang...

Yusuf dah 365 hari...betapa cepat nya masa tu berlalu...setahun sudah dia di bawah jagaan aku...even aku ni bukan la mak yg terbaik di kalangan mak2 yg ada kat dunia ni...tap aku lah mommy terbaek utk dia...hope kami akn sama2 untuk hari2 yg seterusnye sampai bile pon aku xtau...Moga Tuhan melindungi & memelihara Yusuf...

Selamat Hari Lahir Khaerll Yusuf...

mommy & daddy love you unconditionally... :')



Terima Kasih

1 comments:

Happy Birthday Yusuf!!!handsome boy

L.O.N.A Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign