Pages

November 29, 2014

PINK LOVE CHARITY RUN 2014

Date: 23rd  Nov 2014
Venue: Taman Tasik Titiwangsa,KL
Distance: 5km (strava rekod 3km…aptb)



Ni 1st time gak aku lari kat tasik titiwangsa…sepanjang aku dok kat KL ni aku xpnh lak berlari2 anak kat tasik ni….dh tua2 baru la nk try pace kat sini…event ni sempenan hari breast cancer sedunia…sebaranf fund yg diterima akn disalurkan kat badan2 kebajikan yg berkaitan…atau senang dipanggil charity run la…smbil ko lari2 tu ko dpt derma…dpt pahala ko jah…x gitu…aku join pn sbb tshirt n medal dia cute…pink gitu…tp aku xpaham kan…dia kate 5km tp apsal aku lari mcm kjap je sampai…rupenye xsmpe pon 5km…bru 3km kot…patt la sbb kitorg p balun lari x ikot route yg dia bagi…hahahahha…lawak tol…event  ni pn aku 1st time lari ngn Beel...bgos dia dh de kesedaran...ahahhaa












Terima Kasih

L.O.N.A Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign