Pages

April 7, 2009

KAWAN JANGAN LAWAN - 5 Jahanam's


mak lampir....

This is a person that play a main character among of us....we call her 'mak lampir'...maybe the way she talk,the way she laugh and the way she shows her hair after mandi...so scared...Her name is Nor...she is my best habat fren ever...dulu masa aku lari umah aku lari kat dia...huhuhuhu...bukan lari pun sebenarnye gi mencari ketenangan...she is nice person,funny,understanding n the most important is satu kepala...she just married a month ago...tap aku x dpt g wedding dia..sedih siot.sbb we all dh janji yg aku akn pegi wedding dia..tap keadaan x mengizinkan aku....so if u read this my fren...im so sorry my dear.Yang penting doa aku selalu bersama ko...






hah...nie one of aku nye best fren...her name is Khirah.The kecoh one among of five of us...dia skang keje kat Hotel Sunway kat Penang...She is nice...but not married yet...I heard she already got one boyfren,good for her yg selama nie nk sangat boyfren...huhuhu..jangan marah Khirah kalu ang baca blog nie.tap im for sure dia x kan bukak nye...sbb she is quite bz women...nk jadi kaya la kata kan...huhuhu...




This one is 'mama yana'...sbb dia la kawan kitorng yg 1st kawin n yg 1st dapat baby...nama anak dia Adam Danish..bak kata che wan nak glamer je namanye...huhuuhu...Dia org fisrt aku kwn sbb bilik dia dulu sebelah bilik aku.baik org nye ni...She also very nice+kind+funny+loving n caring....dulu life dia susah n sedih...tap alhamdulillah skang dapat hubby yng loving gile kat dia...She is the 1st person yg aku kenal masa we all blaja kat poli dulu...dia nie gile menyanyi n dancing...nasib suara bole tahan gak...huhuhuhu






Yg nie plak best fren aku gak...she is the ustazah one.too kind n too nice...tap kalu dia nye habat datang bole than gak...Her name is Seed...We always call her ustazah sbb dia mmg bek gile.ntah macm mn dia bole terjerumus dlm geng kitorang...huhuhu...Dia gak dh kahwin last year with her true love...cinta sejati la maksudnye...akhirnye kawin gak dia ngn mamat nie.even berpisah hingga ke negara Mesir...tap bak pepatah org tua2 kata:org baik selalu dpt org baik...so she deserve it...huhuhuu...
Terima Kasih

L.O.N.A Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign