Pages

January 25, 2012

STICKY...apa tuh??

skang ni org ngh dok gile kan Sticky...pe tu sticky??Sticky ni sejenis gula2/candy handmade...mule2 aku pn x layan sticky ni...sbb mcm pe je kn...tap bile dh rasa mcm sedap lak...dulu ms mule2 kdai dia bukak x la ramai sgt org...skang nk beli pon dh x sempat sbb cept hbs...rata2 ramai org dok himpun kat kedai dia...

nk tau Sticky ni de kat mn...setau aku de kat Pavillion,KL je...tpt len x tau lak aku...byk perisa yg bole korng rasa...pastu yg menarik nye...bile perati betol Sticky ni mest korng tertanya2...mcm mn bole jad mcm ni ek??impossible...sbb aku pon dulu dok pk bende yg sama...hehehehe...

tap bile dh tgk dia wat dr awal smpe hbs baru la...'OOOOoooo...mcm ni rupenye'...Sticky ni harga agk mahal sket xla mahal sebenrnye...tap berpatutan la ngn proses dia...bile aku terbayang org2 yg buat Sticky ni mmg tabah sume nye...hahahaha...

xyah ckp panjang jom layan gamabr...




uli bang jgn x uli...




dah dipotong


dah packing!


klu dtg pavillion jgn lupe singgah sini...hehehe...nk tau cara dorng wat Sticky ni leh tgk sini...
Terima Kasih

L.O.N.A Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign