Pages

September 19, 2011

Account Department

.haaaa...tajuk dia mcm nk sekolah2 mcm tu...sempena bulan terakhir aku akn berada di AZRB...aku nk show off la sket clique2 aku kat opis...mmm...dorng ni best2...otak gile--->refer kpd yg 1 kepala la kan...yg len pon ok gak...xde la nk gedik2 ke pe...dalam dept ni sume nye pompuan2...tino2 belako...jate dh xdok...dh pupus la kot...hahaha...masa mule aku masuk sini de la 2 jantan...tap lama2 kelamaan dh pupus...mybe nk cr tempat mengawan yg len kot...wakakakaka...sgt kurang ajar ye...



ok back to the story...dlm dept ni satu je tabiatnye yg sama...sume org suke sgt makan...baik ke bos smpe la ke kitorng ni ha...celeb besday la raya la krismas pon celeb...hahahaha...mmg syok la...


mmm...xyah cite la layan gambr je la senang...pictures will reveal the truth...:)
.
.
.
.


dia ni Ijat..aku sempat kenal seminggu je...pastu dia dh blah...


sudin...dia ni mangkok sket...tgk muke pon tau kan dia mangkok...hahaha...dia pon dh benti


the best employer...kate bos aku...ija nama dia...best2 pon dh benti...hehehe...



dorng sume2 kat ats ni dh benti kate len dh resign la...yg ni ms time aku sempat kenal2...dorng benti pon sbb dh kawen jauh dr opis..so cr keje yg dekat2 sket katenye...de gak tukr profession nk bisness sendri...katenye...ape pon lantak dorng la kan...tap sonok kawan ngn derang ni...baik2 belaka...katenye...hahaha...


jom layan yg tggal kat department ni...
.
.
.
.

ni la dia gadis2 account department...gadis ke??aku pn dh x gadis...hahahaha...


Terima Kasih

L.O.N.A Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign