Pages

September 28, 2011

jalan2 ke SUNWAY

sempena nk benti ni...kitorng telah plan nk spend ms bersama...kononnye la...hehehe...aritu aku amik EL,yana AL...sheena AL...tp rs nye...org tau kot plan kitrang....setelah hampir 12 tahun aku x p sunway lagoon...imagine la...betapa lamanye...so byk yg berubah kat sunway ni...kalu dulu dia de tpt mandi2...skang sume de...

nk cite la...psl p sana...mule tukr baju...--->ni pn nk bgtau ke...yg plg bengang kan....aku dipaksa masuk umah hantu...aku x suke pn masuk..bknnye takot tap penat nk terkejut2...bangang dak 2 org tu..last2 aku yg masuk tanpa diduga...mmg dlm hati mampu sumpah je...tap best gak umh antu tu...xde pe pon...tpt gelap je...hahahaha....--->coverline...

2nd x bestnye...aktiviti kemuncak kitorng leh lak..ida x bwk kamera dia...so motip pegi sunway kalu x tgkap gmbr wat pe...xdpt la aku nk bergambr nek moto roda 4 tu...mandi manda....flying fox...archery...dh mcm masuk acara sukan de mcm2...hehehe...

anyway sgt sonok pon....xde gmbr at least kenangan dlm hati xkn ilang...---->ko hadooo???



































Terima Kasih

2 comments

amboiiii pandai kutuk kitorang kan...huhhhhhh

eh mangkok ayun ni...de ke...hahahaha

L.O.N.A Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign